تحلیل ادراک محیطی جوانان از اکوتوریسم

قسمتی از متن پایان نامه :

تعداد 11طرح فعال و یا نیمه فعال در طول ساحل هست جدول 3-8 (بخشداری گهر باران،1393).طرح توسکا که دارای نوار جنگلی درختان توسکا می باشد وامکاناتی نظیر آلاچیق ،میز و نیمکت که با چادر پوشیده می باشد و سکو برای استراحت گردشگران می باشد همچنین امکاناتی نظیر قهوه خانه سنتی ،سرویس بهداشتی ،تعدادی دوش در کنار ساحل درقسمت مردانه و زنانه می باشد .(پژوهش میدانی ،1393) در قسمت شرقی در کنار نکارود، طرح نگین قرار دارد که دارای امکاناتی نظیر چند سوئیت ،میز و نیمکت که با چادر سرپوشیده می باشد ،رستوران سنتی ،سالن غذاخوری و همچنین طرح شنا که در قسمت مردانه وزنانه دارای سرویش و ودوش می باشد .در منطقه ساحلی یک کمپ هلال احمر و تعدادی غریق نجات در طرح ها ی دریا فعال می باشند.(پژوهش میدانی ،1393)

در سایر پلاژها مانند مجتمع یاس ،مجتمع شهید فرومندی ،مجتمع هتل بادله ،مجتمع علوم پزشکی که بیشتر دولتی و یا خصوصی می باشد . بیشتر طرح های دریا، خصوصی ویا دولتی ویا در تملک نهادهای نظامی می باشد فقط گردشگران اختصاصی می توانند از ساحل و مجتمع های آن بهره گیری کنند .چند روستا نزدیک به ساحل طول جاده ی ساحلی قرار دارند،(روستای تازه آباد ) که مردم محلی در طول سال و روزهای تعطیل منازل خود را به گردشگران اجاره می دهند . همچنین مردم محلی محصولات کشاورزی خود را درکنار جاده برای فروش عرضه می کنند (پژوهش میدانی ،1393).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

سوال اصلی : ادراک محیطی دانش آموزان از اکوتوریسم چگونه می باشد ؟

سولات فرعی :

1)آیا محیط پدیداری در ادراک محیطی دانش آموزان از اکوتوریسم موثر می باشد ؟

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

2)آیا محیط شخصی با ادراک محیطی دانش آموزان از اکوتوریسم ارتباط دارد ؟

3)آیا بین محیط زمینه ساز و ادراک محیطی دانش آموزان از اکوتوریسم ارتباط هست؟

 دانلود متن کامل پایان نامه جغرافیا در لینک پایین صفحه